- Ne akkor takarítsunk ki, amikor távozott a vevő, hanem mielőtt érkezik! Egy tiszta, jó illatú otthon sokkal vonzóbb, mint egy dohányfüstös, kajaszagú, piszkos lakás.
- Még az állatbarát érdeklődők sem örülnek annak, ha kedvenc ölebünk egy hirtelen ötlettől vezérelve képen nyalja őket. Inkább kérjük meg valamelyik családtagot a kutyasétáltatásra.
- Ne vetessük le az érdeklődővel a cipőjét, mert ha tisztában van vele, hogy lábszaga szokott lenni vagy lyukas a zoknija, inkább eláll a vásárlástól, de legalábbis rossz közérzetet teremtünk számára. Inkább szerezzünk be a cipőre húzható nylon lábzsákokat, ezek felajánlása nem udvariatlanság.
- Úgy időzítsük a látogatás időpontját, hogy a vevő ne egy aranylakodalom közepébe érkezzen. Lehetőség szerint minél kevesebb olyan rokon és barát legyen a lakásban, akit kerülgetni kell a megtekintés során.
- Ha az érdeklődő napos lakást keres, olyan időpontot egyeztessünk vele, amikor valóban napos a lakás.
- Mindig igazat válaszoljunk a feltett kérdésekre. Egy tűzfalra néző északi szobában hiába bizonygatjuk, hogy fényárban úszik, ez még az esti villanyfényben sem hihető.
- Ne locsogjunk fölöslegesen! Még az udvarias vevőt sem érdeklik gyermekkori élményeink, szomszédjaink magánélete, de a lakással kapcsolatban sem tanácsos olyan részletekről traktálni, amelyek lényegtelenek a számára.
- Ha a vevőjelölt valamelyik ingatlanközvetítő ügyfele, akkor bízzuk a lakás bemutatását a szakemberre! Ő már ismeri a vevő ízlését és szempontjait, azt is tudja, mire kíváncsi, mit érdemes hangsúlyozni és mi az, ami érdektelen a számára.
Nincs hozzászólás.
A *-al jelölt mezők kitöltése kötelező.
Tájékoztatjuk, hogy hozzászólása csak utólagos jóváhagyás után jelenik meg a weboldalon.